استقلال نایب قهرمان می گردد؟

به گزارش مجله سرگرمی، استقلال اگر امشب پیکان را ببرد با 52 امتیاز به احتمال فراوان نایب قهرمان لیگ می گردد.

استقلال نایب قهرمان می گردد؟

به گزارش خبرنگاران ، البته تراکتور و فولاد هم 47 امتیازی هستند و مثل استقلال با تیم هایی بازی دارند که برای بقا می جنگند پس کار هیچ تیمی راحت نیست. سپاهان و شهر خودرو هم که پنجم و ششم هستند (و شانس سهمیه دارند) با هم بازی دارند! بازنده این بازی نه تنها با نایب قهرمانی خداحافظی می نماید بلکه شانس کسب سهمیه را هم از دست می دهد و نتیجه مساوی صد درصد به سود استقلال و تراکتور و فولاد است.

استقلال با توجه به تفاضل گل خوبی که دارد (21+) با رجحان بر پیکان به احتمال 90 درصد نایب قهرمانی و به احتمال صد درصد سهمیه آسیای خود را قطعی می نماید، اما مسلماً جدال با شاگردان ویسی ساده نیست و استقلال اگر حریف را دست کم بگیرد یا به فکر دربی باشد، مسلماً امتیاز می دهد. امشب باید دید شاهد زوج جذاب دیاباته-قایدی خواهیم بود یا نه؟ اگر این دو نفر کنار هم بازی نمایند کار پیکانی که این روز ها خیلی سخت گل می خورد سخت خواهد شد. در اصفهان سپاهان بدون قلعه نویی به مصاف شهر خودرو با انگیزه می رود که نزدیک بود استقلال را ببرد. این شاید مهم ترین بازی امشب باشد که حساسیت فراوانی دارد. هر دو تیم در نیم فصل دوم انتظارات را برآورده نکردند و در آسیا هم نتایج خوبی نگرفتند (سپاهان 4 بر صفر مغلوب السد قطر شد) تیم برنده با 48 امتیاز منتظر توقف سایر مدعیان می ماند، اما بازنده وارد حواشی بسیاری می گردد و باید با کسب سهمیه آسیای سال آینده خداحافظی کند.

یکی از تیم هایی که می تواند بیشترین بهره را از این جدال های داغ امشب ببرد فولاد خوزستان است. شاگردان نکونام در جم به مصاف پارس جنوبی می فرایند و اگر ببرند مسلماً شرایط جدولی خوبی پیدا می نمایند، اما فراموش نکنیم که پارس جنوبی هر چه دارد باید در این بازی رو کند تا به همراه شاهین نیفتد. دربی تبریز هم که حساسیت های خود را دارد. بازی رفت را ماشین سازی بر خلاف تمام پیش بینی ها برد (البته خطیبی بعد از آن بازی به طرز مشکوکی رفت) و حالا تراکتور روحیه انتقامی دارد. یکی می خواهد دوم گردد و سهمیه آسیا بگیرد و یکی می خواهد در لیگ برتر بماند. دو تیم هم که می دانید همچنان مثل استقلال و پرسپولیس مالک مشترک دارند! خلاصه این که امشب از ساعت 20:45 تب لیگ داغ داغ می گردد و استقلال می تواند با غلبه بر پیکان حتی جشن نایب قهرمانی هم بگیرد. پس از پای گیرنده های خود تکان نخورید.

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

nfliri.ir: مجله نیلوفری | مجله خبری تحلیلی نیلوفری

bushehrherfa.ir: مجله بوشهری ها، وبلاگ بچه محل های بوشهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 105149

به "استقلال نایب قهرمان می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال نایب قهرمان می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید