خبرنگاران اولویت هزینه کرد اعتبارات با طرح های نیمه تمام است

به گزارش مجله سرگرمی، مراغه - خبرنگاران - فرماندار چاراویماق با بیان اینکه مجموع اعتبارات شهرستان حدود 45 میلیارد تومان است گفت: اولویت در هزینه کرد اعتبارات با طرح های نیمه تمام است.

خبرنگاران اولویت هزینه کرد اعتبارات با طرح های نیمه تمام است

رسول یعقوبی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری و کمیته برنامه ریزی اعتبارات این شهرستان گفت: بخشی از اعتبارت از سوی بنیاد علوی به شهرستان تخصیص یافته از این رو همکاری و تعامل سازنده با این بنیاد جهت جذب بیشتر اعتبارات مورد تاکید است.

وی گفت: همچنین 20 میلیارد و 667 میلیون تومان از محل تملک دارایی های سرمایه ای استانی و 3درصد درآمد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی و اعتبارات قانون استفاده متوازن از محل 27درصدارزش افزوده به این شهرستان اختصاص یافته است.

یعقوبی به پروژه شهرک صنعتی ورقه اشاره نمود و گفت: باهماهنگی های به عمل آمده و اقدامات انجام یافته از سوی فرمانداری و استانداری و مدیرکل شهرک های صنعتی، عملیات اجرایی شهرک صنعتی ورقه بزودی شروع خواهد شد.

وی گفت: شهرک صنعتی ورقه به لحاظ موقعیت جغرافیایی در کیلومتر 120 آزادراه تبریز - تهران واقع شده که قرار دریافت در جهت ترانزیت و نزدیکی به خط آهن شمالغرب و همچنین نزدیکی به کریدور شمال - شمالغرب کشور از مزیت های سرمایه گذاری در این شهرک است.

شهرستان چاراویماق با حدود 32 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع است.

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

nfliri.ir: مجله نیلوفری | مجله خبری تحلیلی نیلوفری

bushehrherfa.ir: مجله بوشهری ها، وبلاگ بچه محل های بوشهر

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 102383

به "خبرنگاران اولویت هزینه کرد اعتبارات با طرح های نیمه تمام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اولویت هزینه کرد اعتبارات با طرح های نیمه تمام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید