مارک اسپر: هم پیمانان آمریکا خودشان بودجه تصرف شده پروژه های نظامی را تامین کنند!

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر دفاع آمریکا در پی اقدام اخیر پنتاگون در تصرف بودجه چندین پروژه ارتش آمریکا شامل پروژه هایی در کشورهای اروپایی به منظور استفاده از این پول برای ساخت دیوار در مرز مکزیک، از کشورهای اروپایی خواست خودشان به فکر تامین هزینه این پروژه ها در کشور خود باشند!

مارک اسپر: هم پیمانان آمریکا خودشان بودجه تصرف شده پروژه های نظامی را تامین کنند!

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، پنتاگون به تازگی اظهار داشت بودجه 3.6 میلیارد دلاری تخصیص یافته به 127 پروژه نظامی داخلی و خارجی -از جمله مدارس و تاسیسات برای خانواده های نظامیان- را صرف احداث دیوار مرزی آمریکا و مکزیک خواهد کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، مساله مقابله با مهاجرت پناهجویان از طریق مرز مکزیک به کشورش را یکی از محورهای اصلی کمپین انتخاباتی خود عنوان می کند؛ او اوایل امسال گفت تلاش خواهد کرد بودجه ایجاد دیوار مرزی بین آمریکا و مکزیک را به تصویب کنگره برساند اگرچه پیش تر گفته بود این هزینه توسط دولت مکزیک پرداخت خواهد شد.

در همین خصوص، مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا به خبرگزاری رویترز گفته است: پیامی که تا امروز ابلاغ کرده ام، این است که تقسیم بار مسئولیت بین کشورها باید افزایش یابد؛ بخشی از این پیام این است که اگر دغدغه مند هستید، باید آن پروژه ها را برای ما پوشش دهید، زیرا این منجر به ایجاد زیرساخت در بسیاری از موارد در این کشورها خواهد شد.

پروژه های مختلفی در اروپا از جمله احداث مدرسه برای بچه ها خانواده های نظامیان مستقر در آلمان و بریتانیا و یا تاسیسات بندری در اسپانیا، در شمار این پروژه ها قرار دارند.

قانون گذاران آمریکایی، قطع شدن بودجه این پروژه ها توسط دولت را مورد انتقاد شدید قرار داده و معتقدند این سبب به خطر افتادن امنیت ملی آمریکا و دور زدن کنگره خواهد شد.

مارک اسپر طی روزهای آینده به دیدار همتایان خود در فرانسه و انگلیس خواهد رفت.

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

nfliri.ir: مجله نیلوفری | مجله خبری تحلیلی نیلوفری

bushehrherfa.ir: مجله بوشهری ها، وبلاگ بچه محل های بوشهر

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42619

به "مارک اسپر: هم پیمانان آمریکا خودشان بودجه تصرف شده پروژه های نظامی را تامین کنند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارک اسپر: هم پیمانان آمریکا خودشان بودجه تصرف شده پروژه های نظامی را تامین کنند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید