معتمدی: کلاس های دانشجویان کارشناسی و ارشد دانشگاه امیرکبیر به صورت ترکیبی برگزار خواهد شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، دانشجویان کارشناسی دو هفته و دانشجویان تحصیلات تکمیلی 4 هفته به صورت حضوری تحصیل خود را در ترم جدید ادامه خواهند داد.

معتمدی: کلاس های دانشجویان کارشناسی و ارشد دانشگاه امیرکبیر به صورت ترکیبی برگزار خواهد شد

سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه امیرکبیر در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره نحوه برگزاری ترم جدید دانشگاه امیرکبیر گفت: از 29 شهریورماه به صورت رسمی ترم تحصیلی 99-1400 برای دانشجویان قدیم شروع می گردد و اسامی دانشجویان نوورود نیز پس از این تاریخ به دانشگاه ها اعلام خواهد شد.

معتمدی ادامه داد: کلاس های درسی دانشگاه به صورت ترکیبی حضوری و مجازی خواهد بود البته برنامه ریزی بیشتر براساس مجازی خواهد بود.

وی مطرح نمود: اگر در طول یک ترم دانشجو اصلا حضور نداشته و با استاد ارتباط نداشته باشد صحیح نیست چرا که این فرایند مسائل زیادی را ایجاد خواهد نمود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه داد: براساس برنامه ریزی اجرا شده قرار است دانشجویان کارشناسی دو هفته به صورت حضوری و دانشجویان تحصیلات تکمیلی 4 هفته به صورت حضوری تحصیل خود را ادامه دهند. زمان حضور دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه به نحوی برنامه ریزی شده است که بایکدیگر تداخل نداشته باشند.

وی با بیان اینکه براساس این برنامه ریزی دانشجویان می توانند ارتباط نزدیک تری با اساتید داشته باشند؛ توضیح داد: به نحوی برنامه ریزی اجرا شده که زمان حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه بیشتر باشد چراکه این دانشجویان پروژه های عملی بیشتری را پیگیری می نمایند.

معتمدی ادامه داد: درب های دانشگاه به روی تمام دانشجویان باز است و اگر دانشجویی کارخاصی داشته باشد می تواند در هرصورتی به دانشگاه وارد گردد. زمان بندی دقیق حضور دانشجویان کارشناسی و تحصیلاتی تکمیلی از سوی معاونت آموزشی به زودی اعلام خواهد شد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سرانجام اظهار داشت: این طرح به نحوی برنامه ریزی شده است که شرایط دانشجویان ساکن در دیگر شهر ها نیز مدنظر قرار گرفته شوند.

kashia.ir: کاشیا | مجله گردشگری و مسافرتی

nfliri.ir: مجله نیلوفری | مجله خبری تحلیلی نیلوفری

bushehrherfa.ir: مجله بوشهری ها، وبلاگ بچه محل های بوشهر

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108729

به "معتمدی: کلاس های دانشجویان کارشناسی و ارشد دانشگاه امیرکبیر به صورت ترکیبی برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتمدی: کلاس های دانشجویان کارشناسی و ارشد دانشگاه امیرکبیر به صورت ترکیبی برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید