کمالوند: ممبینی، کمیته داوران را با دادگاه اشتباه گرفته است، پول نداریم به جم برگردیم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: رئیس کمیته داوران، آن جا را با دادگاه اشتباه گرفته است و به کسی حق اعتراض نمی دهد.

کمالوند: ممبینی، کمیته داوران را با دادگاه اشتباه گرفته است، پول نداریم به جم برگردیم

به گزارش ، فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره کناره گیری تیمش از لیگ برتر گفت: تیم ما پول ندارد و خدا را خوش نمی آید که چنین کار اهایی مثل بازی با استقلال را هم با ما انجام بدهند. خب اگر قرار است که داور بازی 15 اشتباه بکند، خب چرا من را داور نگذاشتند؟ فرق من و داور بازی باید چه چیزی باشد؟ پس داور ملی و الیت یعنی چه؟ مگر می گردد یک داور 8 اشتباه انجام دهد؟ همان داوری که 3 هفته پیش بازی ما را قضاوت کرد بازی این هفته داور میدان بود و داور کنار دروازه هم در بازی هفته قبل مقابل صنعت نفت، پنالتی تیم ما را نگرفت. همین داوران دیروز اشتباهات داشتند.

آقای ممبینی الآن خودت بیا حرف بزن

او ادامه داد: حالا چون پول نداریم باید این رفتار ها را با ما بنمایند؟ آقایان فکر می نمایند از پشت کوه آمدیم، اما خودِ ممبینی یک هفته قبل از بازی ها، چیدمان داوری ها را انجام می دهد. یعنی داور یک بازی را خراب می نماید، اما قبل از بازی ابلاغ داوری بازی بعد را دریافت می نماید. ممبینی آدم محترمی است، اما اینجا را تبدیل به دادگاه نموده است تا کسی حرف نزند. خب آقای ممبینی الآن خودت بیا حرف بزن. می گویی ما حرفی نزنیم، پس خودتان بیاید صحبت کنید.

تماشاگران هم فهمیدند که گل محمد نوری آفساید نبوده، اما یاری داور نه!

او درباره شرایط بازیکنانش پس از بازی با استقلال گفت: بعد از بازی همه داشتند گریه می کردند. در صحنه گل محمد نوری، تماشاگران فهمیدند که صحنه آفساید نبوده، اما یاری داور آفساید گرفت. حق ما را خوردند بعد می گویند، حرف نزنیم. اینجا را با دادگاه اشتباه گرفتند.

کناره گیری ما از لیگ، صددرصدی و قطعی است

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درمورد کناره گیری تیمش از ادامه رقابت های لیگ نوزدهم، اظهار کرد: کناره گیری ما صد در صدی و قطعی است. پول نداریم به هتل برویم و وقتی با مرادی، سرپرست موقت باشگاه صحبت می کنم، به من می گوید یک نهاد نظارتی اجازه ادامه یاری از سوی منطقه ویژه را نمی دهد. به منطقه ویژه اخطار دادند که چرا هزینه بلیت ها را می دهد. حالا امروز به من می گویند پول نداریم بلیت بگیریم تا تیم به جم برگردد. شما ببینید با چه مصیبتی در بازی ها حاضر می شویم، بعد چگونه با ما رفتار می گردد؟

او ادامه داد: این ها مسئله ای نیست، اما چرا این حرف ها را اول فصل نگفتند؟ بازیکنانی که جذب کردیم هر کدام از لیگ یک و دیگر تیم های لیگ فزونی پیشنهاد داشتند. حالا پولی نداریم که به آن ها بدهیم. بازیکنان ما با قرارداد های 200 تا 400 میلیونی برای پارس بازی می نمایند. مگر این ارقام برای لیگ برتر زیاد است؟ همین پول ها را هم نداریم. مردم جم دلخوشی شان تیم پارس است.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 54877

به "کمالوند: ممبینی، کمیته داوران را با دادگاه اشتباه گرفته است، پول نداریم به جم برگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: ممبینی، کمیته داوران را با دادگاه اشتباه گرفته است، پول نداریم به جم برگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید